höja mig i engelska?

Idag fick vi tbx resultatet på alla engelska nationella. Ganska nöjd är jag ändå :)
Fick VG på muntliga , VG och G+ på de andra 2 :)
Vilket är väldigt bra då jag bara har G i betyg :) Så jag borde höja mig i slut betyg :)
Slutade med idrott, bugg igen dårå.
Dom hade gjort fett mycket förra gången så jag kunde ju inget...
Men jag förstod ändå hyffsat snabbt.
Sen gick det bra!
Efter skolan så gick jag direkt hem.
Åt mellis med Klara, som är min granne.
Hon var hemma hos oss för att hon hade vart hemma från skolan.
Sen somnade jag en liten stund i soffan, hjälpte mamma med middag, gymmade, duchade.
Kollade på Revenge. Ja den vanliga torsdagen :P
Nu ska jag lugna ner mig framför tv:n o sedan gå för att sova :)
Men bilderna kommer i ett annat inlägg, bilderna jag lovade för typ 3 dagar sen.
Godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback