Slutkörd...

Slutade med Fridrott, jag cyklade dit. Sen cyklade jag upp för mördarbacken hem till Felicia för att hämta hennes gymkort.
Så cyklade vi tbx till gymmet som ligger bredvid quicknet-arena...
Kändes lite drygt sådär ;)
Sen gymmade jag o feli ben. Körde fett hårt.
Sen cyklade jag hem (upp för mördar igen).
[9:22:22 PM] Axel Söderlund: Sen åt jag o efter typ 2 h så åkte jag o challe ner o gymma.
[9:22:31 PM] Axel Söderlund: (fast med bil)
[9:22:55 PM] Axel Söderlund: Vi körde bröst o triceps sen joggade jag 2,5 km på löpband
[9:23:09 PM] Axel Söderlund: Så har verkligen rört på mig as mycket idag ;)
Slutade med Fridrott, jag cyklade dit.
Sen cyklade jag upp för mördarbacken hem till Felicia för att hämta hennes gymkort.
Så cyklade vi tbx till gymmet som ligger bredvid quicknet-arena...
Kändes lite drygt sådär ;)
Sen gymmade jag o feli ben. Kötta verklige på där också!
Sen cyklade jag hem (upp för mördar igen).
Jag åt middag , ca 2 h efter det så åkte jag o challe ner o gymma(fast med bil).
Vi körde bröst o triceps sen joggade jag 2,5 km på löpband.
Så har verkligen rört på mig as mycket idag ;)
.
Ja vad mer ska jag säga det är vad jag har gjort idag! :P
När jag kom hem duschade jag o nu tänkte jag  chatta med folk.
Så godnatt mina vänner.
Juste jag har ju lovat att lägga ut bilderna från i helgas...
Jag gör det i ett annat inlägg nu direkt! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback