Plugg-dag

Förlåt att jag bara blir dåligare & dåligare på att blogga! :S
Igår satt jag o spelade hela kvällen iaf (skämmigt, hehe).
Jag och Oscar var o fiskade. Vi fick 2 jätte små fiskar, den ena dissikerade(stavning) medans jag typ ba neeeeej säpp i den hahaha. Jag tyckte synd om an.
Sen andra så lossnade kroken typ så nu har nog den stackaren också dött.
Idag så har jag hitills spelat och just nu ör jag med Amanda.
Jag har pluggat lite till muntliga nationella i engelska, skrivit lite på svenskaarbetet och pluggat till no provet som jag
fick flytta till på tisdag.
Nu ska jag och Amanda hitta på något annat efter allt plugg. Chiao bela
.
För nästan exakt 1 år sen, jag ser ju jätte liten ut ;)





Haha du ser ju jättepluttig ut ^^ STOR skillnad på bara ett år :O

2012-05-05 ª 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback