Naken shock?


.
Jag satte på mig mina outfit efter lunch, snacka om att min fick många blickar på sig...
Och jag är ju verkligen inte den som vill bli uppmärksammad ;)
Men det funkade, efter att vi tog fotot ca 2, så gick jag hem åt jordgubbs kräm med mjölk.
Samtidigt som jag låg o sola på balkongen i typ 1 timme.
Sen somnade jag, efter det åt jag mat , var med oscar i typ en kvart.
Sen åkte jag o gymmade.
Efter det var jag med Oscar igen.
Jag skjutsade hem han till framnäs sen tog jag en omväg hem.
Nu sitter jag o kollar på Eurovision o fan va bra Sverige är. De andra suger om man kollar på sverige ;)
Fast den där "La la love" är också jävligt bra, men det är den enda vi borde se som konkurens ;)
Imorrn ska jag gå på min första begravning någonsin...
Farmors dårå, men man får se det på de possitiva sidorna som finns.
Det är studiedag, o jag kommer får träffa hela släkten samtidigt.
Det har nog aldrig hänt så länge jag minns.
Nu ska jag fortsätta kika, så vi ses ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback