Mycket chill-dag! )

Tjena.
Idag slutade jag 10 p.g.a. att jag hade 2 muntliga nationella.
Först engelska sen matte, engelska kändes bra men matten lite mindre bra :S
Efter det åkte jag o gymma med en kompis. Vi gymmade i nästan 2 timmar :)
Sen åkte vi hem till mig o flummade o skrattade en massa.
Sen duschade jag och nu äter jag mat :)
Så nu ska jag äta klart o sen spela lite.
Hare bra  godnatt mina vänner.
Det funkar visst att ladda upp bilder nu men jag är inne på mamma & pappas data så jag laddar upp bilderna imorrn ;)






ª felii

jaha, så du gymmade i 3 dagar, där ser man! dock går de inte riktigt ihop vännen..<3

2012-05-09 ª 21:59:51

3 dagar axel?;)<3

2012-05-09 ª 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback