Marknad med barnen & mammorna

Som jag sa så åkte jag på marknaden med Mamma och grannarna ( Theres, Klara, My & Elsa ) .
Bara för att Theres slapp att åka, för barnen ville inte pka ensama, så betalade tessan flera barn karuseller åt mig ;)
Så jag åkte virvelvinden, parisehjulet och larven.
Sen åt vi langos o sådär.
När vi åkte virvelvinden så började My att hyperventelera o jag ba: SHIT, va ska jag göra.... (tänkte)
Sen jag ba My kan fu andas hon ba nickade o jag ba la handen på hennes rygg, vad kunde jag göra liksom.
Hon skrattade iaf!
Sen så tappade vi bort Elsa också, det var nära att de ropade upp i högtalarna men vi hittade henne typ i sista sekunden, o jag ba värsta pniken typ sprang runt o leta.
Både när de med My i karusellen o när Elsa försvann så fick jag panik.
Höll på att börja gråta :P
Men det gick ju bra så :)
Sen var jag med Amanda o Lina, vi solade lite mer.
Sen gick jag in o åt, sen åkte jag o gymma.
Efter det duchade jag o nu kollar jag på Ångla vakt så ska dra nu.
Godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback