Lördag

Det var as kul igår.
Vi lekte/tävlade o olika grupper.
Det var jätte kul, sen åt vi smörgåstårta.
Det var en tjej där som hade vart med om en olycka, hon har typ fått en hjärnskada.
Hon sa allt som hon tänkte på, bara rakt ut sådär liksom.
Hon sa en massa hemlisar o sånt ;)
Hon gick fram till mig sen hon ba:
OJ!, du är verkligen fotomodells snygg.
Jag ba hehe tack. Men jo, precis ... Fotomodell nästa då? Nej inte med min längd ;)
Men vi hade iaf kul. Vid 2 tog vi taxin hem.

Idag har jag vart med Fanny, vi har handlat mat. Cyklat runt, sen gunka på "kina" gunga.
Sen var vi lite med Ida & Tilde.
Nu lanar vi Fifa10, kollar bb o lite sånt där.
Vi åt nyss kvällsmat o nu ska jag gå o hämta lördagsmys.
Coca cola, jordnöts bågar, ostbågar & choklad.
.
Det blev lite kort om vad jag gjorde igår men det får räcka :)
Godnatt mina vänner & mina inte vänner ;)





Asså seri...lägg upp bilde föfan!

2012-05-20 ª 10:03:17

Asså seri...lägg upp bilde föfan!

2012-05-20 ª 10:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback