jensen´s + kulglass

Tjena, nu ska jag vara ärlig för er här på bloggen.
Jag skolkade från sista lektionen idag.
Men det var för en god sak! ;)
Amanda var själv nere på stan så jag tog en gå-hem-lapp som det heter sen åkte jag ner till henne.
Vi var med Madde och Emma också.
Vi åt på Jensens sen gick vi o åt kul glass. SUper gott.
Sen gick jag runt med Amanda i lite olika affärer.
Efter det hem, var lite med John o Sabina ute i den otroligt fina vädret.
Sen när vi gick hem så somnade jag såklart som vanligt xD
Sen väckte Challe mig i lagom tid för att gymma.
Så jag tog en liten macka o bytte om.
Gymmade , sen hem i duscha. O sen nu chattar jag med Lovisa och Alexander.
Snart så ska jag borsta tänderna o sova i tid för en gångs skull.
NU kanske ni tänker "men du går ju alltid o lägger dig i tid" fast nej.
Jag skriver godnatt nu ska jag sova sen blir det att jag är uppe en timme till ändå ;)
Men a, godnatt hurrni:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback