Hippie?

Nu, klockan kvart över 10 så har jag min hippie outfit färdig inför imorrn ... ;)
Är ganska beige.
Dans uppvisningen idag ägde, dom var riktigt duktiga nästan allihop :)
Låtskrivar tävlingen var helt okej, men jag vart as trött efter ett tag!
Och viksängsskolan ägde. GO JENNIFER! ;)
På väg ut stötte jag på PG, så jag skjutsade honom till viksäng o så gick vi in på kanonen(där ibland är på kvällarna fast på dagen, då är det för barn i årskurs 4,5 & 6) o kollade lite på vad dom gjorde.
Sen åkte vi till Netto o köpte glass.
Sen åkte vi runt lite o träffa lite olika folk med John och Sabina :)
Efter det åkte vi o chillade vid en "kina gunga".
Sen åkte jag o gymma med Challe :)
Efter att jag hade duschat o sådär så började jag rota fram lite kläder ur mammas o pappas låda o såhär vart det dårå ;)
Eller ni får bara en lite förhandvisning med stora pixel sak ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback