Helgen i bilder + dagen

Söndag:
.
.
Måndag:
.
.
Tisdag:
.
.
Onsdag(idag):
.

Idag vart en väldigt värdelös dag i skolan, men nationella gick bra.
Efter nationella så var svenskan inställd sen vart även engelskan & svenska/engelskan(språket) inställt.
Men de öppnade ett klassrum där vi satt o plugga till lite olika saker.
Sen drog jag hem o solade på balkongen, vi ar ju så jävla fint väder!
Låg o sola i ca 1 h så hjälpte jag mamma med maten, åt maten o sen ut o mötte Oscar.
Vi åkte ner till hamnen, dår bjöd jag honom på en glass. Vi fotade lite.
Sen åkte vi hem, nu sitter jag då o bloggar o snart ska jag och Challe åka o gymma.
Trots att jag är grymt förkyld, riktigt drygt.
Thank you for reading this :)





tack det va ju ett fint kort.... ;) <3

2012-05-02 ª 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback