Friidrott

Beep testet gick bra. Jag gjorde en lite förbättring.
Från 11,1 så fick jag igår 11,5. Hade hoppats på 12 men det gick inte p.g.a. min förkyldning...
Jag fick uppstötningar! Så vart tvungen att gå av :S
Sen på kvällen så skulle jag gymma men efter att vi hade kört nästan klart började det göra ont mellan bröstkorgen. Där emellan man kan ta eller trycka(om ni fattar vad jag menar).
Så fick jag reda på att jag kanske har mag-katarr :(
Idag slutade jag med friidrott.
Cyklade dit och hem, tog mitt rekord på höjd, längd, 800 meter och kula.
Och om någon undrar vad jag fick så kan vi ju ta det lite mer privat ;)
Sen cyklade jag hela vägen upp för mördarbacken hem till Oscar.
Vi åt mellis o sen gick vi hem till mig.
Nu sitter vi framför datorerna med John och Sabina.
Snart ska jag och Oscar kanske till Ica/netto med Amanda.
Maybe I´ll blog u later !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback