Begravning

Begravningen var jätte fin, det vart lie jobbigt med så många som grät.
Efteråt samlades vi på Vallby museums resturang o åt smörgås tårta o sådär.
Sen hade Carina(min tatta <3) sortera upp farmors alla albumar o delade ut så det var jätte kul o kolla på.
En bild på pappa när han var typ 8 o han ser ut EXAKT som mig, jag ska ta kor o lägga upp här senare.
O det var mycket skratt o gud så alla babblade. Det märktes att vi inte träffas på lång tid!
Det är tråkigt att någon ska behöva dö för att hela släkten ska bli samlad...
Efter det gick jag ut o var med Estrella o Lina, vi låg o sola o jag bjöd på saft ;)
Lina skulle hem, då gick jag o Esti o hämta John.
Sen spelade vi basket o sådär, det var kul :)

Ful bild men sak samma, man får bjuda på sig ibland xD






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback