2012-05-18

Dagen började med en snabb träff med Felicia.
Vi pratade o hon lämnade en "påse" som är till mitt liggunderlag.
Sedan åkte jag o Fanny till Ica för att kolla lite runt på det nya loppiset, dom kommer att ha ett lite då och då nu :)
Sen åkte vi till olika cykel pumps saker. Ingen funkade på vår cykel.
Sen åkte vi hem till Ida för att fira henne med hennes släkt.
Vi åt tårta o annat gott :)
Sen cyklade jag o Fanny till McDonald o käkade.
jag provade den nya McWrap. Helt okej!
Sen hem, efter ett tag åkte jag o träna med Challe.
Sen hem somnade till klockan 11...
Så nu är jag ganska pigg men vad gör det det är ju ändå lång helg.
Imorrn kväll blir det fest med tema Grease.
Jag och John ska vara servitriser, kommer bli as kul! :)
Nu ska jag vara social mot Lovisa, John och Fanny.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback