Bästa kvällen :)

Vaknade halv 10 utav ett samtal av Oscar.
Han skulle ner på stan o köpa precent sen komma till mig o hjälpa till med alla förberedelserna.
Då började jag dumma, samsuga o röja undan.
Sen började jag o göra namn platser och sådär.
Jag har tyvärr inte tagit en ända bild idag, men jag kan ta kort på lite utav sakerna imorrn! :)
Sen kom oscar o vi gick till Ica med Amanda, Daniel & amandas syster Felicia.
Vi gick till grottan & hyrde vi film till ikväll.
Det blev "Colombia" den var verkligen as bra! Jag tipsar den till alla! :)
Sen gick vi hem igen, amanda o dom gjorde en film o jag o Oscar tittade på.
Sen gick vi hem o dukade lite till. Sen började vi göra pannakottan som blev lite misslyckad,
för vi misslyckades med attt lägga i gelantinet. Så den blev aldrig gelé :P
Men det blev gott ändå.
Sen hackade vi grönsaker o fixade köttfärsen.
Sen fixade jag mig & bytte om.
Sen kom alla, vi åt sen öppnade jag presenterna(bild imorrn).
Sen startade vi filmen o käka schips o popcorn o sådär.
Sen följde jag john o Lina med sabina hem o amanda o Daniel gick hem till sig. Oscar blev hämtad.
Nu ligger vi o tittar på Tvn. Jag, John & Lina dårå.
Som jag sa , jag tar någon bild imorrn. Kanske inte är så kul men iaf bättre än inget
Tack till er som kom, jag hade riktigt kul :)
God natt allsammans!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback