Trött !

Ja, som Amanda berättade så gick vi till McDonalds & åt.
Sen kom challe o hämtade mig för lite gym.
Efter att vi gymmat i ca 1 & ½ timme så skjutsade han mig tbx dit.
Så gjorde vi 2 kort filmer.
Sen gick vi hem. Jag duchade o nu sitter jag här.
Idag har jag rört på mig as mycket! Först gick vi till branthovda, sen därifrån till hälla shopping (donken).
Sen gymmade  & sprang 1 km (bara medans jag väntade på charlie).
Sen gick vi hem från branthovda också :O ;)
Så den där donken är ju bort arbetad iaf...
Nu ska jag typ borsta tänderna & bar achilla tills jag går o lägger mig!
(Oredigerad bild) Förlåt att ni bara får en massa bilder från typ 2 veckor sen. Men jag har inte några nya tyvärr.
Kanske skulle ta några snart.... Får se hur det blir med det xD





Sjukt vackert öga Axel! <3

2012-03-20 ª 06:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback