Trevlig dag

Teatern var as bra! Efter det gick jag, emma & madde till Jensens o käkade.
Jag åt lunch biff, sen tog jag "ta själv mjukglass" så får man ta hur mycket o vilka toppingar man än vill ;)
Riktigt gott
-
Sen gick vi o kolla lite på kläder.
Jag köpte dom här mjukisbyxorna.
Det står "SAN FRAN". Dom är as sköna.
Jag kommer att avnända dom typ hemma eller om man är liksom på "mys humör,
om man ska gå till Ica typ ;)
När jag kom hem så chillade jag med Oscar o John. Sen åkte jag o challe o gymmade.
Sen hem duscha, kolla på "sista dokusåpan"(stavning) Sen halva Big brother.
Nu ligger jag bara o chillar ska snart tagga mot sängen ;)
Jag älskar alla mina "sanna" vänner! (Nu menar jag inte bara dom på bilden)
Man ska vara glad & uppskatta dom vänner man har.
För en dag så kanske dem inte står kvar vid din sida!
Så kanske den här bilden inte är den bästa men ändå ;) <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback