Tredje prao-dagen

Jag bloggade integ igår men jag gjorde inget speciellt!
Prao dag 2 gick bra.
Efter praoen så gick jag o mötte Oscar vid mälarparken sen gick vi hem till han!
Idag gick det också bra på praoen!
Vi fortsatte med påskpyssel o sådär.
Imorrn så börjar vi med att ha Elafant ballet eller vad hon nu sa att det hette ;)
Just nu är jag as trött.
Jag kommer nog somna tidigt idag, eller så somnar jag innan middagen...
Barnen är så gulliga! Jag skulle kunna adoptera hela bunten ;)
Jaag får ånga komplimaner oom att jag funkar så bra ihop med barbeb och att jag är så duktig.
Det är ju verkligen kul att höra! Jag tror nog att det här är jobbet för mig .
Precis innan jag det dax för mig att gå hem så började det såklart att regna så jag fick simma hem...
Nejdå men blöt vart jag iaf.
Nu ska jag hjälpa mamma med middagen, ses






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback