Today it´s my day :)

Godmorgon allesammans !
Idag är det min dag ;)
Jag blev väckt av Mamma & john strax före 7 . Med Pengar o sång ! :D
Men jag mår inte bra så mamma ringde & sjukanmälde mig.
Tack JOHN för att du smittade mig o förstörde en stor del av MIN födelsedag...
Vet ni vad han säger när jag säger att det är hans fel?
Som värsta jävla psykapat ungen svarar han kallt med ett hånflin:
-Jag smittade dig, sen kollar han på mig med det där hånflinet...
Blir så jävla förbannat att jag vill skalla han fyfan-.-
Sen somnade jag om och sov tills nyss.
Då jag tog upp datan loggade in på facebook o såg att redan nu
Har jag fått en massa grattis, nu är det 96 som har skrivit.
Jag ba "Challenge accept" ;) .
SÅKLART så ska jag svara på alla ! :)
Det är kul att se att så många skriver grattis `(Y)
Idag ska jag ta det lugnt & kanske baka något.
Hoppas jag mår bättre ikväll för då kommer någon från släkten o någon annan typ.
Så det är väl typ vad jag kommer att göra idag...
Hoppas jag är helt frisk imorrn & att jag är frisk till i helgen, eller vad säger du "X" ;) <3
Men nu ska jag fortsätta o svara på mina grattningar, puss & kram.
TA HAND OM ER !





ª X

klart ;) <3

2012-03-13 ª 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback