SIPAN HAR LÄMNAT

Jag glömde bort att blogga igår så nu får ni en snabb "genomgång" av gårdagen.
Började med att gå ut med rocky o mötte upp Oscar.
Vi gick hem till mig o bakade.
Sen gick vi ut med Rocky, gick ner till hamnen o så gick vi in i mälarskogen.
Så fick Rocky busa av sig lite :)
Sen var vi ute rätt länge o träffade lite kompisar.
Sen åkte jag med Charlie & gymmade .
Jag somnade nästan när jag hade gymmat klart & skulle strecha! ;)
Var vekligen as trött!
Just nu är jag hemma på rast & bytte om till idrottskläder.
Idrotten börjar 14:40, har Hinder & styrka. Får se hur det går för jag har ju precis börjat bli frisk! :P
Efter skolan så måste jag plugga, jag ligger efter och imorrn har vi matte prov :O
Kommer gå as dåligt, men ska försöka! Man ska alltid göra sitt bästa iaf!
Några få bilder från igår kommer senare.
Jag läste nyss att Sipan från BigBrrother har blivit tvungen att lämna pågrund av sitt dåliga beteende,
person angrepp och annat.
Fan va skönt, jag har ireterat mig som fan på han!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback