Presenter :D

Nu är det helg :D Idag under en rast gick jag o felicia hem till mig.
Hon har kommit hem från Thailand nu :D
Men iaf, så fick jag lite presenter av henne.
Det här fick jag:
Idrotts shorts & tröja (y) Jätte skön är den att ha på sig :) Har faktiskt på mig den just nu.
Sen lite "på skämt" så fick jag en bubbel blås sak ;) Man klickade så blev det bubblor. Den va fan lite rolig ;)
Sen fick jag en gullig elefant sak. O allt var ju från Thailand så det är jätte kul.
Tack så jätte mycket Felicia <3 Du är så snäll du (y)
.
Just nu sitter jag med oscar, vi ska kanske hem till Oscar o baka.
Oscar sitter lite osocialt bredvid o spelar Minecraft... ;) Men nu ska jag se till at vi hittar på något.
Man vill ju inte sitta inne o rutna nu när det är fredag & allt ;)





haha, varsegod! den blev finfin på dig ju! du är snäll du med! ha en fortsatt trevlig helg, ses på måndag!:)

2012-03-10 ª 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback