Melodifestivalen

Hej, dagen började med en promenad ner till stan för att sola. Med Amanda.
Efter det gick vi till Choy´s Garden o käkade. Dom har buffé som vi åt.
Jag lägger ut bilder imorrn ! :)
På måndag så ska jag & prova på Estet Media på carlforsska, som jag vat som första val.
Så det ska bli kul, ska gå i Amandas klass.
Just nu sitter vi o kollar på Melodifestivalen, Amanda ska sova här.
Vi har haft fett kul idag.
Jag har bänt mig igen.... Jag måse börja sola mindre(i tid) för det är när man bränner sig som
det framkallar hudcancer!
Hoppas att Euphoria vinner! :D Den kommer nog göra det tror jag (y) Annars hoppas jag på Dead by april.





Klockren musiksmak du har ;) kan jag ju bah säga rakt ut ! Jaaaaaaaaaaaaa loreen <3<3 !!!!!

2012-03-10 ª 23:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback