Mår inte alls bra...

Hej.
Dagen började med att ta bussen tsm med Amanda till Carlforsska.
Först hade vi Media, men just idag redigerade dom bara sin film så det var ganska tråkigt...
Sen hade vi matte, den var RIKTIGT enkel! Jag jobbade snabbare än dom i den klassen (y).
Vi slutade med Historia, där jag nästan somnade xD
Men mellan median och matten hade vi lunch. Dom har en väldigt bra matsal eller "mat val".
Idag var det pannkakor som serverades med sylt, köttbullar & mackaroner & så var det någon soppa ;)
Sen fanns det typ fil o flingor och bröd, så när man inte gillar maten kan man ta fil & flingar (Y)
Så det var riktigt bra.
Annars så gillar jag skolan!
Jag satt förmycket med mobilen idag så till slutet av dagen var det bara 5% kvar.
Jag ringde mamma för annars skulle jag få gått hem.
Jag hade inte pengar, eller bara på mobilen o den var ju slut på batteri :(
Men mamam kunde komma .
Nu ligger jag hemma, as snuvig, ont i huvudet, snurrig osv.
Inte kul alls, får se om jag äns kommer att vara frisk på min födelsedag imorrn :(
Håll tummarna för att jag ska bli frisk.
Resten av dagen så ska jag bara ta det lugnt eftersom att jag inte mår bra.
Kolla på tv:n & ta ett bad  senare. Ja så kul kommer den här dagen att bli.
lägger upp en bild senare!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback