Idag

Har övernattnig med Amanda och Emmelie :)
Vi  har vart på Max och sådär innan vi åkte hit. ( till emmelie).
Innan det sa jag hejdå till barnen på Dagiset.
Jag fick en massa kramar o sen när jag gick började några av barnen gråta....
Så kollade dom å mig hela vägen till jag försvann bakom ett hörn.
Enn av barnen som grät typ ropa så här
" Assel, vänta" a ni fattar att det ska låta som ett barn som knappt kan prata :P
Han skrek kom tbx o allt. Jag fick tyä tärar i ögonen för jag va typ tvungen att gå.
Men jag ser dom säkert fler gånger. Jag ska gå o hälsa på någon dag :)
Lite få bilder fårn idag kommer nog upp imorrn när jag kan föra över bilder och sådär. Nu ska jag var lite mer social mot det iaf VAKNA emmelie ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback