Gamla goda tiden ;)

-
Toakompisar (y)
-
-
Fika
-
-
Glada killar
-
-
"när jag blir stor vill jag va exakt som axel" Hehe, söta ;)
-
-
Bästa kusinerna
-
-
Jag är den lilla, fick vara med storebror o leka ;)
-
-
Gangter
-
-
Mamma var lite FJORTIS
-
-
Modell
-
-
Gubben axel ;)
-
-
bästa kompisarna
-
-
Söta
-
Så mycket gulliga kort o det här är bara en bråk del! ;)
Tänk vilka tider! Så himla länge sen :( Så har man tappat kontakten med hälften av alla kompisar...
Men livet går vidare, nu ska jag sova. Imorgon har jag en "stor" dag framför mig.
Städnig av hela lägenheten, laga mat, laga pannakotta, duka, göra musik lista,
hyra film m.m. Men det går bra ! :)
God natt mina kära läsare. Sköt om er!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback