Erikslund för första gången ;)

På Solariumet
Solariumet
Svartån
Madeleine
Jag
"fika"
Nya skor, inköpta idag
Låg & chilla i Ikea ;)
-
-
-
-
Biloderna beskriver dagen lite snabbt men jag skriver dagen med ord också.
Började med att sola, sen kollade vi på typ en modevisningt ! ;)
Sen gick vi runt lite, sen åt vi på Spicy Hot.
Sen tog vi bussen till Erikslund shopping center.
Vi var där rätt länge, jag köpte skor men resten av tiden i typ 2-3 timmar så var vi inne i Ikea;)
Vi låtsades typ att vi bodde i deras små lägeheter typ ;)
Sen så byggde vi upp ett kök på mågon dator typ.
Sen åkte vi hem typ 7.
Sen gick jag hem till Dia där John och Klara var.
Så spelade vi kort o käka chips, drack dricka.
Sen gick vi hem så har jag redigerat dessa bilder lite :)
Fast bara beskärt och fixat med ljus på vissa av bilderna :)
Fast jag klickade bara på "Auto fix" ;)
Klara ska sova över hos oss så det blir nog snart att gå o lägga sig(not)...
Heheh, typ wb fjortis?? ;) Nejdå.
Men nu ska jag gå, godnatt





finaste du!<3

2012-03-24 ª 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback