Börjar bli sjuk...

Jag mår inte så bra :( 
Började dagen med att ha ont i svanskotan, jag måste ha ramlat på den igår när vi körde Ishockey.
Så jag kan knappt sätt amig eller ställa mig upp...
Sen efter skoldagen kom jag hem o hade as ont i huvudet.
Jag höll på att somna så ringde Amanda o bad mig komma ner på stan.
Jag missade precis bussen så jag gick ner. Det tog kanske 20 minuter.
Sen mötte jag upp Amanda efter ett tag.
Då gick vi till Jensens o hon bjöd mat :D Fett snällt, ellerhur? :)
Efter det åkte vi upp i skrapan, tog något kort.
Orkar inte lägga upp nu... Jag tror jag har feber!
Förlåt för ett tråkigt inlägg, men jag mår inte så bra :(
Väntar p åatt duschen ska bli ledig sen kommer jag antagligen somna när jag kommer ut -.-
Godnatt!





Krya på dig!! :)

2012-03-07 ª 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback