Viksäng challenge,stan & bad

Idag hade vi en tävling som kallas viksängs challenge.
Där alla i klassen gör någon sorts gren. Alla klasser i år 9 är med.
Vi lyckades hyffsat bra. Jag var på äst sista grenen men några andra också.
Så skulle vi bara lösa någon rebus.
Våran klass kom in till oss på näst sista plats, vi löste snabbt rebusen.
Sen råkade vi springa fel med en boll, så det tog extra tid.
Sen den sista grenen så skulle 1 person från klassen lobba/låbba, eller vad det nu heter, in bollen i en basket korg.
På det grenen hade de andra klasserna fastnat på så vi hade chans att gå om.
Våran proffsiga Björn satte den på andra försöket och där med kom vi på andra plats.
Så vi gick alltså från en 7 plats till en 2 plats.
Riktigt grymt gjort utav Björn tycker jag ;)
Hade de inte varit för att vi råka springa fel så hade vi säkert vunnit :)
.
På väg tbx till skåpet mötte jag Oscar, då bestämde vi oss för att dra ner på stan.
Så jag köpte en röd fluga som jag pratade om tidigare.
Men när jag kom hem o testade den så passa den inte. (Like I told you Feli ;) )
Så imorrn efter att vi har haft vår klass träff med gamla klassen så ska jag och Challe åka och byta den.
.
Efter stan så åkte vi med John och Sabina och badade på den där bryggan ni såg bilder på tidigare.
Den här gången vare med badkläder i alla fall...
Det var kul, efter det duchade jag o sen spelade jag i någon timme.
Nu ska jag sova så jag är pigg imorrn ;)
Godnatt! :)





ª feli

vadå inte passar??? är du petis noga eller???????

2012-06-13 ª 06:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback