Stan

Idag direkt efter skolan så cyklade jag o Felicia ner till skolan för att köpa "present" till lärare.
Skriver inte mer om det eftersom att det är lite hemligt ;)
Så var vi lite med Gabriel(klasskompis), gick runt o kolla på fluga som jag tänkte ha på avslutningsdagen.
Sen skulle han klippa sig så då gick jag o Felicia till Sybway och åt en varsin macka.
Sen cyklade vi hem igen :)
Jag har bara tagit det lugnt sen dess.
Ska snart till gymmet med Challe. Sedan blire att duscha och kanske spela eller något.
Jag märker på mig själv att det snart är sommarlov.
Jag menar liksom på det sättt att jag är mycket latare.
Jag känner att det är helt ovärt att gå o lägga mig på kvällarna osv.
Får rycka upp mig lite, bara 4 dagar kvar av grundskolan ;)
Nu ska jag dra, ciaoo bela.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback