Söndag

Nämeeen tjeeeeeenare.
Kom nyss hem från Emmelie.
Igår badade vi från typ 10 till halv 3 på natten xD I Emmelie Jacuzzi (stav).
Sen kollade vi på skräck film och innan vi badade så gjorde vi "hemma pizza", jätte mysig kväll vare.
Klockan 10 imorse så var vi tvungna att gå upp för Daniel var tvungen att ta tåget då.
Så medans dom 3 cyklade till centralen så cyklade jag hem.
Fixade mig lite, mami, papi och Challe är och äter på Hong kong så om kommer snart hem med mat åt mig.
Sen blir det att vara med Sabina, jag vet inte vad vi ska göra än men något blir et ju garanterat ;)
Imorgon ska jag sommar jobba dårå.
Saknar "mina barn" ;) Dom är ju för söta... 
Får se om jag slänger in ett inlägg senare också :)
Mina älskade syster med vårat kusin barn :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback