Sommarjobb dag 9

idag gick det jätte bra på sommarjobbet.
Sen var det en killes sista dag så vi åt kladdkaka till mellis (y) Super gott.
Sen näår jag skulle hem så hade jag det ganska svårt att gå.
Jag gick först typ 5 meter sen så såg jag att "killen" satt och grät så jag gick tillbaks och tröstade han lite.
Sen jag ba : Jag LOVAR att vi kommer att ses igen! Även om du inte är här nästa vecka så kommer vi att ses igen okej? 
Asså jag älskar den där ungen! Fast fröknarna gillar inte det. Dom ropar på han hela tiden o ba:
Axel finns till för alla barnen, sluta gå efter han, krama han inte osv osv.
Jag blir lite smått irriterad på att dom tror att dom vet vad jag vill !! :(
Men jag förstår samtidigt, alla barn måste få vara med mig lika mycket liksom! :)
Sen är jag var hemma så åkte jag ner på stan direkt och jag kom hem nu . 
Alltså var vi där i ca 5 timmar ;)
Jag åt langos igen, och sen åkte vi SPEED XXL :D Jag fattar inte att jag vågade.
Jag bara köpte biljetten och gick raka vägen på och satt mig :P 
Sen när jag satt på så kände jag hur hela kroppen vibrerade och jag ba:
Vad har vi gett oss in på Sabina? ;) 
Sen när vi var högst upp så släppte jag tagit och höll händerna upp;)
Det var inte lika läskigt som man trodde.
Jag tror det stod 5 g krafter, 140 km/h så det gick ganska fort ;)
Sen gick vi omkring lite. Det började regna och då började jag frysa så därför drog vi hem :P
NU ska jag iväg och träffa Emmt och Fanny ! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback