Sommarjobb dag 6

Andra dagen på andra veckan avklarad.
Idag var det i alla fall en aning bättre väder så vi var ute och lekte :)
Vi körde lite dunken, jaga och lite sånt där.
Inne så städade vi och ritade o lite sånt där.
Jag ritade en teckning till en tjej, när hon hade fått teckningen så kom det typ 10 andra barn o ba:
Rita en exakt lika dan till mig, SNÄLLA. 
Jag ba nej, jag orkar inte just nu ;)
När jag hade slutat så gick jag hem, pratade med mamma.
Sedan åkte jag ner på stan med John och Sabina för att fixa med min lön.
Den skickas atomatiskt till swedbank och jag har ju Nordea så då sa jag till att dom skulle skicka det till mitt person konto.
Annars hade pengarna blivit omsända och då blir det mindre pengar :(
Men nu är det fixat i alla fall.
Sen gick vi och åt glass på glass baren i Igor :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback