Sommarjobb dag 4

Idag dansade vi kring midsommarsången på Fritids, vi gjorde pappers kransar och kollade på film bl.a. .
Sen lekte vi ju och sådär.
Redan nu på kvällen så saknar jag barnen, får ta vara på tiden jag har med dom för om 2 veckor är det ju borta :(
Världens bästa sommar jobb :)
När jag hade slutat så gick jag och åt med mamma, pappa , Charlie och John.
Sen var jag med Amanda.
Vi åkte ner på stan jag köpte glass och hon mat på mc donalds, sen satt vi och åt i vasaparken.
Sedan sklade vi till Branthovda och överaskade Emmelie ;)
Vi var där ett tag och så fikade vi lite ;)
Sen gjorde vi inte så mycket.
Vi cyklade hem och skjut lite med soft air gun.
Gjorde lite små filmer ;)
Nu ligger vi o skypar med Axel.
Amanda ska nog hem snart så nu ska jag bara lägga upp bilderna från idag sen vara social.
Godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback