Sommarjobb dag 3

Idag gick allt bra som vanligt, vi gick iväg till en lekpark med några av de äldre barnen.
Vi lekte lite i en lekpark sen gick vi till en andra och så kom vi hem lagom till mellanmål.
Sen gick som jag sa allt bra, vi kolla lite på film o sådär.
När jag slutade så ringde jag John.
Han var med Oscar och jag fick inte vara med, så jävla omoget av John.
När han är själv så bjuder jag in honom att vara med.
När jag är själv så säger han: Har du inga kompisar eller? Du får vara med någon annan.
Och sen tror han att jag kommer förtsätta att vara snäll mot honom? Haha , tiktig NÖRD han är.
Omogen som fan.
Sen var jag i alla fall med Lina och Ella. Linas mormor bjöd oss på glass.
Vi fick välja vilken vi ville, fett snällt ! :D Tack stina , fast hon läser inte min blogg men det gör ju Lina så ser ju Lina att jag är glad ;) Eller hur Lina? ;)
Sen var jag med Jennifer, vi kollade på Männ som hatar kvinnor och bara chillade.
Vi snackade en massa :)
Sen duchade jag och nu ska jag snart sova.
Imorrn blir det Midsommar  firande på fritidset, kommer bli jätte kult ;)
Bloggar antagligen imorgoon , Godnatt





ª lina

*maja-stina

hahaha;)

2012-06-21 ª 01:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback