Perfa dag

Dagens startades med Moni som sov över här.
Vi åt frukost och sådär.
Vid kanske 12 tiden så åkte jag, John och Mamma till Erikslund o shoppade lite.
"Jag" (mamma) köpte en blå shorta (stav) som jag tänkte ha till min avslutning outfit men det vart inte bra så jag skiter i det.
Köpte också nya as snygga skor och en as nice t-shirt som jag såg igår när jag var på stan med Amanda.
Efter det kom Sabina hem till mig, sen ringde Kevin (Sabinar bror) o fråga om vi ville följa med till lögarängen.
Det här kanske låter taskigt, men Sabina sa att det var okej, men jag följde med och Sabina vile inte.
Så då var John med Sabina och jag åkte o bada lite med Kevin och deras pappa Peter.
Sen var vi alla fyra efteråt :) Fast vi gjorde inte så kätte mycket :P
Jag duschade nyss o sådär.
Nu kommer de 3 plagg som jag fick idag :
.
Sen här kommer ett litet bildcollage ifrån stan med Amanda från igår. (som amanda gjort)
Godnatt ! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback