Gulligt

Jag glömde säga det att idag var den där killen tillbaks.
Han som hade gjort ett armband till mig, som jag lovade att vi skulle ses dagen efter. 
Jag hade ju så dåligt samvete för han var ju ledig hela veckan efter måndagen.
Så det första som hände i morse var att jag fick det här armbandet:
Jätte fint och gulligt tycker jag! Det känns som att barnen är mina små syskon!
Efter att jag hade bloggat tidigare så åkte jag med Challe till Björnön
Joggade 5 kilometer. Skönt att få röra på sig och motionera igen. Känns som att det var en evighet sedan senast :P
Nu ligger jag i sängen, tänkte försöka sova redan nu! :) 
Så godnatt mina kära läsare :)
 





ª Ida

hihi, du är snygg! jättefin blogg förresten, det är coolt med killar som bloggar! :)

2012-06-26 ª 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback