BB FINALEN <333

Kom på mig själv sittandes framför BB finalen, helt extatisk.
Sitter o hoppar i skrattar för mig själv xD
Het sjukt ju... HOPPAS HANNA VINNER!!!
Rösta på henne nu nu nu nu.
.
Idag började jag dagen med att spela lite sims.
Sen åkte jag o John och spelade Mini golf.
Glömde mobilen hemma så jag kunde inte ta några kort alls :(
Men sen hem o baka, jag bakade chokladcigarrer.
Blev inspirerad av Anders som vi var hos igår.
Han hade bakat sånna ;)
Sen så kollade jag på en film.
Under filmen så somnade Challe så det blev inge gym ikväll.
Så jag gjorde vanliga armhävningar sen armhävningar med typ 45 graders lutning.
Sen tpg jag en snabbdusch sen kollar jag på BB finalen som jag redan sagt ;)
HEJA HANNA nurrå ;) Asså vafan ska jag göra nu efter att BB har slutat? :O
Nu MÅSTE jag kolla ! <3 Godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback