Sunday

Igår: 
Jag var först på marknaden men Fancy och Amanda. 
Amanda vann som vanligt på Choklad hjulet, hon vann igår med ! 
Jag köpte en ny tröja, en så kallad high school/base ball tröja.
Den är grå och vit, det fanns andra där det stod tex en bokstav eller typ NyC och sådär.
Men de andra tyckte den som inte hade något på var finast, så det fick bli en sådan! :)
Sen emot kvällen så cyklade jag o mino te emmeli.
Vi grillade, badade jacuzzi, kollade film och lite annat :)
Idag:
När vi vaknat, ätit frukost och fixat oss så åkte vi och hämtade Fancy.
Vi cyklade till Ica o köpte glass.
Vi tänkte åka o sätta oss på en bänk och på gården vi skulle vara på så såg jag "killen som gav armbandet" han vart ganska glad o jag ba: Hej *****(namn).
Sen satt vi oss där så visade han oss vart han bodde o så satt han i mitt knä ;) 
Min egna "lillebror" <3
Sen gick vi o firade My och Klara, ni vet dom som jag brukar vara barnvakt åt.
Åt tårta och lekte lite med dem i en linbane lekpark :)
Nu äter jag glass och ska snart äta mat :)
Om Amanda slutar att vara så lat så kanske hon kan skicka över några bilder på mig.
I sånt fall så bloggar jag igen senare :) <3 Annars, godnatt :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback