Sommarjobb dag 14 SISTA

Som rubriken säger, det känns bra men ändå jävligt jobbigt.
Bra är det att jag kommer att ha sommarjov nu, men jag kommer sakna barnen så jävla mycket.
De bor ju på mitt område(de flesta) så jag kommer ju se dom lite då o då.
Men nu vet han killen som gav första armbandet (de som följer min blogg fattar) åker utomlands HELA sommerlovet.
Han som vi träffade igår dårå. Han är min favorit ! :)
Idag när vi satt o kollade på film så hörde jag hans röst och att någon kramade mig jag ba ställde mig upp o han hoppade upp på mig. Snacka om att jag vart över lycklig ;) Han hade tjatat på sin mamam så han fick vara på fritids en timme trots attt de skulle åka när som helst <3 Så gullig, hans mamam ba: Han tjatar hela dagarna "axel cassandra" , tack och ni måste vara jätte duktiga! :)
Sen åt vi kladdkaka som jag o Cassandra bakade och sen gav vi dem en varsin glass.
Körde kurragömma en sista gång och sen så vart det kram kalas!
Direkt när jag kom hem så satt vi oss i bilen och nu är vi hos våra kusiner.
Känns lite trist nu när det är Power meet, mamma körde över mina planer.
Men aja , vad kan jag göra åt saken. Jag ska göra det bästa utav det :)
Nu ska jag vara social, hejdå.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback