Sommarjobb dag 13

Idag åkte vi till Råby, jag träffade min lilla pojke där :D
Det var en jävla tur för att precis när vi gick förbi en gård när vi var påväg till råby badet så såg vi han.
Men vi gick bara förbi. Sen när jag och Cassandra gick iväg för att planera en liten överaskning så gick vi förbi o sa hej o pratade med han. Först sprang han fram o hoppa upp på mig sen så satt han i mitt knä i typ 15 minuter tills vi vart tvungna att gå tillbaks. Sen fick jag lite kramar innan vi gick <3
Han vart as glad o snacka om att jag vart glad! Imorgon åker han till Littauen och är där hela sommaren.
Känns fett jobbigt att jag inte kommer kunna se honom på så länge! :( 
Det kommer att kännas helt tomt, komemr inte klara mig :O
Men aja life must go on.
Efter jobbet så gick jag o Cassandra hem till min o bakade och handlade glass.
Så imorgon så vi bjuda barnen på hemma lagad kladdkaka och isglass (y) .
Sen resten av dagen har jag bara snackat o chillat med Cassandra :)
Kollar på Ariel nu ;) 
Ska ta en snabb dusch och sen sova, så godnatt.
Asså WTF, alldeles nyss i Ariel så sa den där bläckfisks häxan : Den jävla slynan :O xD I en barn film! Passande? Men aja godnatt nu !
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback