Sommarjobb dag 12

Idag var vi på stranden igen, idag cyklade vi.
Jag badade såklart med barnen och sen fikade vi med macka och kakor :)
Jag har börjat insett att det börjar gå mot slutet nu.
Efter jobbet så åkte vi nästen direkt iväg.
Fast innan det var vi nere och fikade hos Tessan, klara o a ni vet ;)
Så vi åt tårta igen :) Men sen åkte vi i alla fall iväg till Skultuna.
Dit mina gamla "barnvakts barn" har flyttat.
När jag var typ 11-12 något sånt så flyttade Alva, Adam, Ella , Corre o fler hit.
Jag brukade vara med Cornelia och jag brukade vara barn vakt åt Alva, Ella och Adam.
Men så var vi o hälsade på dom, fick reda påatt de ska flytta snart igen ( om 1 månad).
Då ska de flytta ut till en gård där det är kollo o allt ;)
Så de ska allså driva ett kollo, de lovade mig jobb dessutom :D
Sen så var deras grannar där. De äger ett hotell.
De har 2 barn o jag var lite "vakt" åt dem. Eller jag tog med dom till en lekpark så de fick leka av sig lite.
Sen gick vi in o kollade lite. Jag hoppade studsmatta o sådär. Jag såg att mamman satt o slappna av, hon har det nog ganska stressigt! 2 barn sen driva hotellet också ;)
Men så hon tog mitt nummer så jag kommer att sitta barn vakt åt dem om de behöver någon gång ibland också :)
Känns ju awesome att jag blibit lovad sommarjobb på kollo nästa sommar och sen barnvaktsjobb.
Jag som älskar barn, känner att det antagligen kommer bli det jag jobbar med.
Nu känner jag att jag skriver bibeln 2 här så ska säga godnatt och sova nu.
Vi kom nyss hem i jag ska ju jobba imorgon så jag måste sova ;)
Godnatt! ;) <3 TACK om just du orkade läsa igenom texten <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback