Sommarjobb dag 11

Idag var vi som sagt o badade, nu när jag ligger o skriver det här i min säng så känner jag hur det svider på ryggen;) 
Så jag , jag har bränt mig xD På båda axlarna och ryggen...
Men då blir man brunare o det vill jag ju!
Jag badade o barnen knuffade i min några gånger från bryggan, kan ju inte säga att jag är direkt oskyldig heller! ;) 
Det tog 25 minuter att gå , normalt tar det högst 5 minuter för mig att ta mig dit (cykel)
Fick skavsår av mina flipflopps också ;) 
Men jag hade det i alal fall jätte skönt! Solen värmde på min rygg, fast inte i dom lägena när barnen satt på min rygg xD 
Hemma så byggde jag lego o sådär :)
Några bilder, men jag laddar inte upp bilder på barnens ansikten.
Så råkar jag göra det så säg till mig!
 
Väl hemma så gick jag o pantade o köpte glass med Amanda :) Så gott.
Sen gick vi på en foto promenad! :)
 
Tänkte ladda upp lite "ego/modell" bilder som Amanda tog på mig i vad va det? Lördags kanske? :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback