Sommarjobb dag 10

Just nu så sitter jag o chattar med musik.
Jag duschade nyss. 
Och innan det var jag nere hon grannen och åt tårta.
Idag på "jobbet" så gjorde vi mest det som vi brukar= att rita, leka kurragömma osch sådär ;)
Efter jobbet så var jag med Ella, Ida och Anna.
Vi lekte frys jaga ;)  Ni kanske tycker jag är omogen.
Jag är väldigt mogen, bara det att den där "gröna" (som Ella kallade den, vi menade den där barn biten) alltid kommer att finnas kvar i mig! :)
Och om jag nu ska börja jobba med barn så är ju det jätte bra.
Imorgon ska vi till framnäs med barnen, de får välja själva om de bara vill leka där eller om dom vill bada.
Vi får se hur jag gör, om badkruks Axel äns lyckas doppa sig xD
Nu ska jag sluta blogga o fortsätta chatta.
(inga kort idag)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback