Ska jag göra ett video inlägg?

Som rubriken säger, det ligger just nu i era händer!
Idag gjorde jag typ nada fram tills klockan 3-4 då GICK jag och John ner på stan o träffa Fanny. 
Så gick vi till spicy och åt sedan så cyklade jag o Fanny hem medans John tog bussen.
Väl hemma så var vi med Amanda och Emmelie, vi gjorde en film.
Jag sa att vi inte skulle lägga upp den på yt, men när jag får se resultatet och om filmen är bra så får vi se hur det blir :P
Senn så låg jag och Fanny och chillade med datorerna. 
Nu har jag svarat på alla frågor jag fått hitills men jag funderar på att göra ett video inlägg.
Så kan jag ju lite halvt läsa på min skärm. Men ni får skriva till Amanda o fråga om jag får låna hennes cam så kan jag göra det ;) Min cam är ju så otroligt dålig så det är inte äns någon idé! :P
Så tjata på henne nu! Jag kommer att fråga Amanda om någon har frågat henne och säger hon nej så skiter jag i att göra ett video inlägg! xD
Men nu ska jag vara lite social på fb samtidigt mot Fanny som sover här.
Imorgon blir det Östra holmen :D





JAAA gör ett videoinlägg! ja hampus är typ som jokubas:) <3

2012-07-23 ª 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback