Så här lat är jag!

Jag har haft det jätte kul under kryssningen, de som har mig på facebook har nog sett efterrätten också.
Maten var jätte god! Allt var bra o kul så det finns inte så mycket att klaga på.
Dock så var lilla Felicia väldigt säker på vad hon ville göra så vi var typ tvungna att spela hela tiden.
Annars vart hon ledsen o sa att hon skulle gå till sin mamma typ.
Men annars var allt bra ! :) Vi körde hurra gömma, tog lite kul bilder och en massa annat.
Vi gick runt o "utforskade" väldigt mycket också men ändå så kom man aldrig ihåg vart allt låg ;)
O som rubriken sa så är jag så lat så jag tänker länka till Amandas album på fb med en massa bilder från kryssningen. Jag är jätte trött för vi gick o la oss klockan 4 igår o sen vaknade ganska tidigt också. 
Nu sitter jag och kollar på "På bar gärning".
-
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4406689171675.180659.1422037597&type=3
(länken till albumet)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback