Rubrik?

Det blev inte att vara med Amanda mot kvällen, istället var jag barnvakt.
Det var 3 barn, 2 utav de barnen sov redan när jag kom.
Sen fick det ena barnet vara uppe till halv 10.
Så vi åt cheescake och kollade på tv.
Efter att hon hade somnat så kollade jag på tv o lyckades somna.
Klockan 3 vart jag väckt utav Theres som då är mamman.
Så då gick jag hem och sov, så därför bloggade jag inte igen på kvällen!
Idag vaknade jag utav att pappa ba: Amanda o hennes syster sitter utanför!
Så jag vinkar o sen får jag ett sms om att jag ska komma ut.
SÅ jag gör iordning min frukost och gick ut till dom på gräsmattan och åt upp den ;)
Ganska mysigt tills alla barn såg mig. De höll på att klänga o sådär så jag gick in typ direkt :P
Nu ska jag spela lite sims och senare ska jag antagligen vara med Oscar! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback