Nya vänner är alltid kul!

Jag kom hem för kanske en timme sen.
Från början var jag väldigt nervös eftersom att jag inte visste hur dagen skulle bli.
Direkt när jag kom till kajen så såg jag Altea så då vart jag lugnare.
Nästan direkt så började jag prata med Alteas kompisar o jag ärde känna fler och fler.
Så det har varit jätte kul.
Ska dit imorgon också, och då ska vi bada innan vi åker hem :D
Innan lunchen idag vare ganska segt, inget hände men efter lunchen så hände det en massa.
Det var en kille som ba: kom men mig nu (en ledare) sen tog han mig till demonen och sa:
Här har du en som du kan ta. Men hon kännde bara på min lugg o ba: nej , någon annan!
För demonen kan bara skada den som hon kan namnet på så jag fick gå.
Ledaren ba: nu hade du väldigt tur jag va as rädd.
Jag typ fick panik, det värsta som kan hända för mig är typ att jag blir tvungen att skrika o låtsas som att det gör ont typ.
Det skulle vara så skämmigt, enligt mig alltså.
Men nu ska jag äta middag sen vet jag inte vad som händer.
Kanske ska träffa några/någon :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback