Latis dag

Idag har jag varit en riktig latis.
Jag började dagen med att laga lunch. Sen chillade i kanske 1 timme.
Jag gick ut med hunden samtidigt som jag skulle möta Sabina.
Sen var Sabina och Kevin här.
Vi kollade på Dead Silence, som är min favorit film ;)
De drog runt 5-6 kanske. Efter det har jag bara duschat och chillat.
Ute en gång på en dag, kan det vara bra? NEJ
Men aja, imorgon ska jag till Östra!
Kommer antagligen att cykla ner till Kajen själv men där så har jag några kompisar som väntar :)
Se det ska bli kul. Men nu ska jag gå o lägga mig för jag måste gå upp tidigt! :P
Godnatt! Och förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har liksom inte haft något att blogga om! ;)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback