Dagen i Fagersta

Idag har vi för första gången på kanske 10 år åkt till våra gamla grannar.
Så var det 2 brorsor som var 10 och 12 där, 2 systrar som var 10 och 4 sen My jag och John.
Så vi sprang mellan badet och hemma hos dom kanske 4 gånger. Eller a vi badade 4 gånger, så hoppade en massa studsmatta, åt god mat.
Sen jag och den 19 åriga killen tränade på att stå på händer och hjula och sånt där.
Och för typ första gången gjorde jag en riktig snygg hand volt så nu kan jag det :D 
Sen gjorde vi volter på studsmattan också.
Sen åkte dom runt 9 så då gjorde vi lika så fast kanske 5 minuter efter.
Så nu är jag typ helt slut men jag har haft det jätte kul och det var jätte trevligt att träffa de igen efter så lång tid! 
Nu ska jag överföra bilderna till min dator sen hamnar några få bilder hät på bloggen ! :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback