I think I´m a little bit weird!

Jag är ju som sagt ensam hemma just nu, och om ni skulle se hur jag har hållt på i typ 1 timme nu så skulle ni ha skrattat! 
Jag dunkar musik klockan 11 på morgonen, springer omkring o dansar.
Sen är jag ganska hungrig så jag har gått fram och tillbaks till kylen typ 5 gånger nu.
Men "vi har inget att äta", vi har hur mycket som helst men jag vet inte vad jag vill ha, förstå sen när jag ska äta någon lunch då! xD
Men aja, Oscar kommer snart hit så jag ska börja "lugna" ner mig så att han inte blir rädd när han kommer hit :P 
Inte så speciellt fin bild, men den får duga bara för att de ska se mer uppfyllt i detta inlägg ;) Bloggar senare dårå :D





ª Moni

Galna axiiquaa ;)

2012-07-19 ª 14:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback