Glömde mina fina armband :'(

Precis kommit fram till Torsåker.
Näe jag hade vaknat och duschat så gick jag på en promenad och såg att barnen var ute på fritids.
Så jag var där ett litet tag.
Ett utav barnen frågade mig vart mina armband var o jag kolla ner på min arm o insäg att jag hade glömt dem någonstans.
Jag nästan sprang hem o letade över allt.
Sen ringde jag hit till mina kusiner o jag hade glömt dem här.
Jag höll nästan på att börja gråta när jag trdde jag tappat bort dem!...
Men så pratade jag med papap o så tog vi motorcykeln upp.
Det är första gången jag åkte mer än bara på parkeringen så jag var lite skakis.
Men nu sitter jag på Alex dator med mina armband på så det känns jätte bra <3
Vi ska snart åka igen, pappa o jag ska stanna någonstanns påvägen hem o då ska vi typ fika.
Påvägen hit fick jag as ont i rumpan för att jag var tvungen att sträcka mig så det är därför vi ska stanna påvägen hem.
När jag kommer hem så ska jag vara med Sabina i alla fall. 
Hejdå.





ª Moni

Haha axiiii......jag ska klippa sönder dina armband nån gång hihihihi

Svar: Om du gör det kommer jag ALDRIG förlåta dig!... De betyder jätte mycket för mig!
Axel Söderlund

2012-07-09 ª 15:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback